Ouderraad

De Ouderraad (OR) organiseert samen met de leerkrachten verschillende activiteiten voor de kinderen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan sinterklaas, kerstviering, projectweek, paasviering, sportdag/koningsspelen, voorleesontbijt, zomerfestijn, schoolreisje en schoolfotograaf. Ook zorgen wij voor de aankleding van de gangen en de aula.

De OR bestaat uit 6 tot 12 leden, allen ouders/verzorgers van leerlingen van groep 1 t/m 8. Voor elke activiteit wordt een commissie samengesteld uit OR leden en 1 of een aantal leerkrachten. Binnen deze commissies is het de taak van de OR leden om creatief mee te denken over de invulling en uitvoering van de activiteiten en het bieden van praktische hulp bij de voorbereidingen hiervan. De OR draagt zorg voor de inkopen en benadert (indien nodig) hulpouders. Natuurlijk assisteren wij ook bij de activiteiten zelf.

Voorzitter: Rebecca, moeder van Isabella (groep 3)
Vice-voorzitter: Maaike, moeder van Ilan (groep 5) en Lauren (groep 3)
Secretaris: Karin, moeder van Gwenn (groep 1/2b)
Penningmeester: Nadine, moeder van Isabella (groep 4)

Overige leden
Simone, moeder van Jaxx (groep 3)
Marie-Louise, moeder van Brandy (groep 7), Raeven (groep 3) en Maddox (groep 1/2b)
Claudia, moeder van Nylah (groep 6)
Patricia, moeder van Djoya (groep 3)
Samantha, moeder van Chayenne (groep 6) en Jesslynn groep (1/2b)
Marcella, moeder van Anna (groep 4)
Myla, moeder van Eli (groep 3)

De OR beheert ook de door de ouders betaalde ouderbijdragen. De hoogte hiervan wordt vastgesteld door de Medezeggenschapsraad (MR). Dit schooljaar bedraagt de ouderbijdrage € 31,50 per kind. Het IBAN nummer is NL74INGB0003 8977 97, t.n.v. Stichting Ouderraad PCB Noordeinde.

Heeft u vragen, opmerkingen of ideeën of wilt u een vergadering bijwonen? Dan horen wij dit graag! Wij zijn bereikbaar per email op or@noordeinde.unicoz.nl, maar u kunt ons natuurlijk ook op school even aanschieten.

De OR komt 1 keer per 4 á 6 weken samen om de voortgang van de commissies, de financiën en andere zaken te bespreken. De notulen van de OR vergaderingen en het jaarverslag van voorgaande jaren zijn per op te vragen bij de OR via OR@noordeinde.unicoz.nl

Klik hier voor het jaarverslag van afgelopen schooljaar.